Inwoners en ondernemers van Hoogkarspel e.o. die de IJsclub Hoogkarspel en warm hart toedragen en de club willen sponsoren met een jaarlijkse bijdrage kunnen dit doen door “Vriend van de IJsclub Hoogkarspel” te worden.

De jaarlijkse vriendschap contributie bedraagt 50 Euro. Zowel bedrijven als particulieren kunnen vriend worden.

Een aanmelding als vriend is voor onbepaalde tijd. Het verenigingsjaar loopt  van  1 december tot 1 december.

Voordelen vriendschap

• Vermelding  op een groot bord in het clubhuis van de IJsclub Hoogkarspel met uw naam of bedrijfsnaam. NB: Wilt u anoniem vriend zijn? Dan is dit natuurlijk ook mogelijk.
  • Volwassenen lidmaatschapskaartje voor toegang landijsbaan inclusief jeugd- lidmaatschapkaartjes voor de kinderen (tot de leeftijd van 18 jaar) van de vriend.
  • Uitnodiging voor vriend en zijn of haar partner voor de jaarlijkse borrel van de IJsclub Hoogkarspel welke wordt georganiseerd na afloop van de jaarvergadering in december.
[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]