IJsclub Hoogkarspel organiseert jeugdschaatslessen voor kinderen van vijf tot en met twaalf jaar. Een enthousiaste groep begeleiders leert de kinderen hier op een speelse manier schaatsen.
Dit wordt gedaan in de periode van begin oktober tot halverwege maart op ijsbaan de Westfries.

Training jeugdschaatsen
In Hoorn en bij genoeg vorst op onze eigen ijsbaan in Hoogkarspel. De lessen worden gegeven op zaterdagochtend van 10:00 tot 11:00. Het programma bestaat uit 22 lessen (en tussendoor ook nog wedstrijden voor de echte fanatiekelingen) met als afsluiter een WestFriesland tocht (mini elfstedentocht) op de kunstijsbaan in Hoorn, volledig geregeld met obstakels en stempelkaart en uiteraard een koek en sopie kraam. Na afloop van de tocht krijgen de kinderen een medaille.

Aan het einde van het seizoen gaan de kinderen diploma schaatsen. Iedereen ontvangt uiteindelijk een officieel KNSB diploma gebonden aan de behaalde scores. Dit diploma wordt uitgereikt tijdens een feestelijke afsluitavond.

Wilt u meer weten over het jeugdschaatsen en/of aanmelden?

Jesse Drijfhout
Mail: jessedrijfhout01@hotmail.com

Meldt uw kind aan !!

Graag met de volgende gegevens:
Naam kind
Geboortedatum